Aradığınız sorunun yanıtını burada bulamadığınız zaman “Müşteri Destek Hizmetleri” ile iletişime geçerek detaylı bilgi edinebilirsiniz. Ayrıca blog yazılarımız içerisinde de sorularınıza yanıt bulmanız mümkündür.
Okul İdarecisi olduğunuzu belgeleyerek kayıt olabilirsiniz.
Okulların kullanacakları paketlere göre ödeme yapmaları gerekmektedir. Paketlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız.
“Okul Girişi” İdareci ve Öğretmenin giriş yapabileceği kısımdır. Ayrıca E Okul Randevu Sistemini Okul İdarecisi kayıt olup, öğretmen ve veli kayıt edebilir.
Öğretmen, Öğrenci ve Veli kayıt işlemlerini gerçekleştirdikten sonra; “Randevu Takvimi Oluştur” kısmından formu kendinize göre seçip doldurarak randevu tanımlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Not: Yalnızca “Tam Yetki” yetkisine sahip kullanıcılar randevu takvimi Oluşturabilir.
Panelde rastladığınız çözüm gerektiren alanlar için “Teknik Destek” talebinde bulunabilirsiniz.
İdareci ve Öğretmen daha önceden yapılan randevuları görebilir. Ayrıca İdareci randevu sonucunda yapılan veli ve öğretmen değerlendirmelerini de görebilmektedir.
Velilerin sisteme kayıt olmasına gerek yok. Eğer okulları sisteme kayıtlı ise Kullanıcı Adı: “velinin telefon numarası” Şifresi : “öğrenci numarası” şeklinde belirlenmiştir.
Hayır, sistem tamamen ücretsizdir. E Okul Randevu Sistemi velilerden herhangi bir ödeme talep etmez.
“Veli Girişi” Velilerin giriş yapabileceği kısımdır. Veliler sisteme kayıt olmadan okullarının kayıt olması durumunda “telefon numarası” ve “öğrenci numarası” bilgileri ile giriş yapabilmektedir.
Panele giriş yaptıktan sonra “Hızlı Randevu Al” seçeneği ile 3 Adımda randevu alınabilir. Randevu al sayfasından da randevu alınabilir.
Veliler “Okula Talep Oluştur” seçeneğinden hızlıca talepte bulunabilirler.
“Geçmiş Randevularım” seçeneğinden veliler daha önceden yaptığı görüşme kayıtlarını görebilmektedir.